СтароверовкА=StaroverovkA Четверг
26.12.2024
16:20
Приветствую Вас Гость | RSS Главная | Скоростной интернет от ВАТ Укртелеком в Староверовке - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Скоростной интернет от ВАТ Укртелеком в Староверовке
AdminДата: Суббота, 15.01.2011, 02:58 | Сообщение # 1
Генерал-майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 348
Награды: 1
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote ("Bodiy")
Привет Александр, тут такое дело, вообще Староверовке есть возможность получить скоростной интернет от ВАТ Укртелеком, нужно только собрать 100 подписей, и отправить заявление в ВАТ Укртелеком, каким образом это нужно делать ? Можешь проконсультировать ?

Quote
А какое должно быть заявление ? Какой докумет ? Где люди будут расписываться, можешь для примера скинуть ? А расписываться должны люди которые подключены к "Укртелуком" ?

Договір
про надання послуги ADSL-підключення до мережі
ІНТЕРНЕТ

Відкрите акціонерне товариство «Укртелеком», що іменується надалі Укртелеком з однієї сторони, та Споживач з іншої сторони, надалі разом Сторони, уклали Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Укртелеком зобов’язується надавати Абоненту на платній основі послугу доступу до мережі Інтернет шляхом підключення до порту вузла Інтернет Укртелекому по абонентській лінії за допомогою обладнання ADSL, динамічної або постійної ІР-адреси, а також, за домовленістю, інші додаткові послуги Інтернет, які Абонент може самостійно замовити через Систему самообслуговування (далі — Послуги), а Абонент зобов’язується своєчасно оплачувати отримані Послуги відповідно до умов цього Договору.

1.2. Перелік та опис Послуг, спеціальні умови організації, порядок розрахунків та порядок надання Послуг Абоненту визначаються цим Договором.

1.3. Укртелеком декларує, що за рішенням НКРЗ від 28.09.2006 №384 включений до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. У цьому Договорі терміни вживаються в такому значенні:

ADSL –Asymmetric Digital Subscriber Line (Асиметрична цифрова абонентська лінія), технологія високошвидкісного передавання даних від та до Абонента.

Додаткові послуги Інтернет – послуги електронної пошти, та/або послуги DNS (підтримка первинного DNS, вторинного DNS) , та/або послуги ІР-служб (телеконференції, віртуальний FTP-сервер, віртуальний WWW-сервер, WWW-сторінки), інші послуги, які Абонент може самостійно замовити через Систему самообслуговування, або звернувшись до Довідково-інформаційного контакт-центру (0-800-506-800), або у точки продажу послуг Укртелекому.

Кінцеве обладнання — встановлене у Абонента обладнання (модем, сплітер, комп’ютер тощо), необхідне для отримання Послуги.

Система самообслуговування — апаратно-програмний комплекс "Система самообслуговування користувачів" (http://my.ukrtelecom.ua) користуючись яким, Абонент може самостійно змінювати тарифні плани та параметри послуги, отримувати інформацію щодо обсягів наданих послуг та самостійно замовляти послуги.

ОГО! – торгова марка, під якою надається послуга широкосмугового доступу до мережі Інтернет за технологією ADSL від Укртелекому.

Стартовий пакет ОГО! - стартовий пакет послуги ОГО! призначений для самостійного підключення Споживачів до мережі Інтернет за допомогою технології ADSL, що складається зі скретч-картки з мережними реквізитами, інструкції з підключення та інсталяційного диску.

2.2. Усі інші терміни, що вживаються у цьому Договорі, відповідають визначенням, встановленим діючим законодавством України.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

3.1. Укртелеком зобов’язаний:

3.1.1. Надавати замовлені Абонентом Послуги цілодобово 365 (366) днів на рік відповідно до вимог нормативно-правових актів України , актів Укртелекому та умов даного Договору.

3.1.2. Надавати Послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов Договору.

3.1.3.Надати Абоненту Послугу згідно з конфігурацією, що обрана Абонентом.

3.1.4.За замовленням Абонента надати одну постійну ІР-адресу зі свого провайдерського блоку на платній основі та інші додаткові послуги Інтернет.

3.1.5.Надати Абоненту унікальне вхідне ім’я (логін) та пароль, за яким ідентифікується, активізується Послуга та ведеться облік обсягу наданої йому Послуги.

3.1.6.На вимогу Абонента надавати йому технічні консультації щодо рекомендованого для використання обладнання та програмного забезпечення.

3.1.7.При зверненніАбонента стосовно неотримання Послуги, усувати пошкодження протягом 1 доби з моменту звернення Абонента.

3.1.8.При підключенні Абонента силами Укртелекому встановити PPPoE-драйвер на комп’ютері Абонента та кінцеве обладнання (модем). За замовленням Абонента на платній основі, згідно з діючими тарифами, встановити та/або налагодити (конфігурувати) необхідне програмне забезпечення на комп’ютері (маршрутизаторі) Абонента.

3.1.9. Вести облік обсягу та вартості наданих Абоненту Послуг за кожним видом окремо і забезпечувати достовірність обліку. Зберігати дані обліку наданих Послуг протягом строку позовної давності, визначеного законодавством.

3.1.10. Попереджати Абонента про скорочення переліку або припинення надання Послуг, відключення його кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених Договором.

3.1.11. Забезпечувати правильність застосування тарифів.

3.1.12. Оприлюднювати в засобах масової інформації, зокрема у мережі Інтернет на сайті Укртелеком, або доводити письмово до відома Споживача відповідну інформацію про зміни Тарифів не пізніше, ніж за 7 календарних днів до їх запровадження.

3.1.13. Вживати відповідно до законодавства заходи із забезпечення таємниці інформації Абонента, отриманої конфіденційної інформації про Абонента (крім інформації, внесеної, за згодою абонента, до баз даних інформаційно-довідкової служби, друкованих телефонних довідників, електронних версій телефонних довідників, в т.ч. розміщених в Інтернет) та про послуги, які він отримав.

3.1.14. Інформувати Абонента не менше ніж за три місяці про припинення діяльності з надання Послуг.

3.1.15. Припинити надання Послуг протягом 30 календарних днів після отримання заяви Абонента про припинення дії Договору.

3.2. Абонентзобов’язаний:

3.2.1. Ознайомитись з Договором, умовами надання обраних Послуг, Тарифами, дотримуватись та виконувати їх вимоги і вимоги нормативно-правових актів у сфері телекомунікацій.

3.2.2. Своєчасно оплачувати Послуги в повному обсязі, відповідно до порядку розрахунків, встановленого Договором та нормативно-правовими актами. У випадку не одержання рахунку, звертатись до Укртелекому для його одержання. Неодержання рахунку не звільняє Абонента від обов’язку оплати Послуг у відповідності з Договором.

3.2.3. Використовувати кінцеве обладнання, на яке видано документ про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій. Не допускати використання свого кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.

3.2.4. Не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримки їх цілісності та взаємодії, захисту інформаційної безпеки мереж, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання Послуг іншим споживачам.

3.2.5.У разі припинення дії цього Договору, припинити використання виділеної Укртелекомом ІР-адреси.

3.2.6.Не використовувати IP-адресу, надану Укртелекомом за цим Договором, у протиправних цілях. Не використовувати Послугу для поширення забороненої інформації, а також інформації, яка порушує право інтелектуальної власності. Вживати всіх необхідних заходів щодо безпеки інформації (непоширення спаму), яка передається через мережу Інтернет.

3.2.7.Придбати за свій рахунок сертифіковане обладнання та ліцензоване програмне забезпечення, необхідне для отримання послуги, або взяти в тимчасове користування у Укртелекому кінцеве обладнання. Укртелеком рекомендує перелік типів ADSL-модемів, сертифікованих в Україні та схвалених для експлуатації на абонентських лініях Укртелекому, який розміщений на сайті http://my.ukrtelecom.ua, розділ "ОГО!/Рекомендовані модеми".

3.2.8.Дотримуватися встановлених стандартів щодо використання на мережі власного обладнання, що встановлене в приміщенні Абонента і використовується для надання Послуги.

3.2.9.У разі тимчасового користування обладнанням Укртелекому:

- забезпечити належні умови зберігання та експлуатації переданого обладнання (згідно з інструкцією з експлуатації);

- повернути обладнання у належному та справному стані протягом 7 календарних днів після припинення дії Договору структурному підрозділу філії Укртелекому, який передавав модем у тимчасове користування за актом приймання-передачі обладнання або компенсувати його вартість за ринковою ціною з урахуванням ПДВ та з урахуванням строку його використання на дату припинення дії Договору;

- оплатити вартість переданого у тимчасове користування обладнання, у разі його неповернення, з оформленням заяви про придбання цього обладнання за ринковою ціною на дату оформлення документа про перехід права власності до Абонента; ціна реалізації визначається з урахуванням ПДВ та з урахуванням строку його використання;

- відшкодувати завдані Укртелекому збитки у разі, якщо встановлено факт розкрадання, недостачі, знищення (псування) обладнання, переданого Абоненту у тимчасове користування, і Абонент не здійснив викуп цього обладнання відповідно до абзаців 2 і 3 п. 3.2.9 Договору. Розмір збитків розраховується згідно з Порядком визначення розміру збитків від розкрадання, недостачі, знищення (псування) матеріальних цінностей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 116.

3.2.10. Тримати в таємниці всі мережні реквізити (логіни, паролі), виділені Укртелекомом.

3.2.11. Абонент зобов’язаний контролювати та відповідати за роботу кінцевого обладнання (модему), яке без його відома може самостійно встановлювати з’єднання, та у такому випадку оплачувати отримані послуги.

3.2.12. При самостійному підключенні Абонент зобов’язується підключитись до Послуги за вибраним тарифним планом не пізніше, ніж через 10 календарних днів з моменту укладення Договору (або придбання стартового пакету).

3.2.13. Абонент, замовивши Послугу або змінивши її параметри самостійно через Систему самообслуговування, відповідає за оплату Послуги у повному обсязі згідно з фактичним тарифним планом Послуги.

3.2.14. Не рідше ніж 1 раз на місяць відвідувати сайт http://my.ukrtelecom.ua для ознайомлення з публікаціями Укртелекому щодо нових послуг та тарифів.

3.2.15. Зберігати документи, що пов’язані з оплатою отриманих Послуг протягом 3 (трьох) років з моменту здійснення оплати.

3.2.16. Письмово повідомляти у місячний строк Укртелеком про зміну обов’язкових реквізитів, передбачених у Договорі.

3.2.17. Використовувати Послуги для власних потреб без права перепродажу Послуг іншим особам.

3.2.18. Не розсилати, а також не допускати вчинення іншими особами розсилання Спаму

3.3. Укртелеком має право:

3.3.1.Вимагати відшкодовування збитків, які виникли в зв’язку з використанням Абонентом несертифікованого обладнання або неліцензійного програмного забезпечення.

3.3.2.У разі неможливості забезпечити Послугу із замовленими параметрами, надати Послугу з максимально можливими параметрами з використанням відповідного тарифного плану.

3.3.3. Самостійно встановлювати та в односторонньому порядку змінювати Тарифи на Послуги, (крім тарифів, які згідно із Законом, підлягають державному регулюванню), шляхом їх оприлюднення в засобах масової інформації та/або у куточках споживачів (покупців) у місцях продажу послуг Укртелеком та/або шляхом розміщення їх на web-сайті Укртелеком за 7 (сім) днів до їх застосування у договірних відносинах з Абонентом.

3.3.4. Скорочувати перелік або припиняти надання Послуг, попередивши про це Абонента, у випадках та у порядку, передбаченому умовами Договору та чинним законодавством України, зокрема у разі виникнення заборгованості перед Оператором.

3.3.5. Вимагати своєчасної оплати Абонентом Послуг, наданих відповідно до Договору.

3.3.6. Повідомляти Абонента про заборгованість за надані Послуги, в тому числі із застосуванням автоматичних засобів.

3.3.7. Тимчасово припиняти надання Послуг у зв’язку з проведенням профілактичних, ремонтних чи інших робіт. Тимчасове припинення надання Послуг не повинно перевищувати терміни, передбачені нормативно-правовими актами України.

3.3.8. Встановлювати передбачені законодавством тимчасові обмеження щодо надання Послуг у випадку надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану до ліквідації їх наслідків.

3.3.9. За замовленням Абонента надати у тимчасове платне користування кінцеве обладнання (за умови наявності даного обладнання для передачі у тимчасове користування). Обладнання передається Абоненту з підписанням акта передавання-приймання, де вказується його повна специфікація, перелік обладнання (модем, сплітер, блок живлення, телефонний кабель, Ethernet-кабель тощо), балансова вартість та технічний стан.

3.4.Абонент має право:

3.4.1. Обирати вид, кількість, обсяг Послуг, набір послуг, що пропонується Укртелекомом.

3.4.2. Своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості.

3.4.3. Отримувати від Укртелекому відомості про Тарифи, використання внесених коштів. Безоплатне отримання від Укртелекому рахунків за отримані Послуги. Безоплатно отримувати за особистим зверненням, з урахуванням технічної можливості обладнання телекомунікаційної мережі, розшифровки нарахованої до оплати суми за надані Послуги тільки за той період, до якого він має претензії.

3.4.4.Відмовитися від Послуги, якщо він не згодний з її новою вартістю, встановленою Укртелекомом самостійно, попередивши про це письмово Укртелеком протягом 10 днів після оприлюднення нових тарифів.

3.4.5.Самостійно змінювати параметри та тарифні плани Послуги через Систему самообслуговування (http://my.ukrtelecom.ua), отримувати інформацію щодо обсягів наданих послуг, статистику з’єднань. Також необхідну інформацію з питань надання Послуг Абонент може отримати, зателефонувавши до Укртелекому за номером 0 800 506 800 (цілодобово, дзвінки з мережі Укртелекому безкоштовно). Новий тарифний план можна обирати за умови закінчення мінімального терміну дії поточного тарифного плану. Система самообслуговування автоматично коригує на веб-сайті перелік доступних Абоненту тарифних планів у залежності від параметрів абонентської лінії.

3.4.6.Змінювати пароль доступу до Послуги та пароль доступу до Системи самообслуговування.

3.4.7. Оскаржувати неправомірні дії Укртелекому шляхом звернення до суду та/або уповноважених державних органів. Інформація щодо адрес та контактних телефонів Національної комісії з питань регулювання зв’язку України, Державної інспекції зв’язку України, Територіального управління із захисту прав споживачів розміщена у куточках споживачів у відділеннях Телекомсервіс та місцях продажу послуг Укртелекому.

3.5. Укртелеком та Абонент мають також інші права і несуть інші обов’язки, передбачені Договором, нормативно-правовими актами України та актами Укртелекому.

4. ПОРЯДОК ВІДМОВИ АБОНЕНТА ВІД ОТРИМАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

4.1. Абонент має право відмовитися від отримання Послуг, що надаються за цим Договором, письмово повідомивши Укртелеком. Відмова Абонента від Послуг спричинює припинення зобов’язань Укртелекому з надання Послуг Абоненту у строки, передбачені Договором.

4.2. Оплачена авансом, але не використана частина коштів перераховується на рахунок Абонента у банку протягом 15 робочих днів з дати остаточного розрахунку за Договором. У письмовому повідомленні Абонент може визначити інший законний спосіб повернення невикористаної суми авансу.

4.3. У разі наявності неоплачених Послуг на дату, визначену п.5.4 цього Договору, Укртелеком виставляє Абоненту остаточний рахунок, який повинен бути оплачений протягом 15 календарних днів.

5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Розрахунок вартості Послуги здійснюється щомісячно на підставі діючих тарифів Укртелекому (http://my.ukrtelecom.ua/ua/group_wide/dsl_init/tariff/) і залежить від обраного Абонентом тарифного плану.

5.2. Укртелеком відкриває в системі розрахунків Абоненту єдиний особовий рахунок з певним ідентифікаційним кодом, на якому проводяться розрахунки за весь обсяг наданих Абоненту Послуг по цьому Договору, в тому числі за інші телекомунікаційні послуги, що надаються Абоненту Укртелекомом (за абонентською лінією телефонного зв'язку).

5.3. Укртелеком виставляє єдиний рахунок на оплату Послуг, наданих за Договором, в тому числі плату за тимчасове користування кінцевим обладнанням. Нарахування вартості Послуги за цим Договором входить окремим рядком до єдиного рахунку за телекомунікаційні послуги, що надаються Абоненту Укртелекомом (за абонентською лінією телефонного зв'язку).

5.4. Абонент проводить оплати за надані Послуги щомісяця до 20 числа поточного місяця, на підставі рахунків Укртелекому, виставлених до 10 числа поточного місяця, що наступає за звітним. Оплата Послуг проводиться в грошовій одиниці України. Додатково нараховується податок на додану вартість у розмірі, встановленому законодавством.

5.5. Укртелеком починає нарахування абонентної плати за Послугу з дати початку дії активного тарифного плану, який обраний Абонентом через Систему самообслуговування, крім випадків, передбачених п. 5.6.

5.6. У разі порушенняАбонентомстроку, зазначеного у п. 3.2.12 Договору,Абонент сплачує Укртелекому абонентну плату за мінімальним тарифним планом, діючим на момент активації послуги, починаючи з 11 календарного дня після укладення Договору (або придбання стартового пакету).

5.7. Розрахунковий місяць дорівнює календарному. Плата та врахований обсяг прийнятої/переданої інформації розраховується залежно від кількості діб, впродовж яких Абонент користувався певним тарифним планом у розрахунковому періоді. Невикористаний обсяг прийнятої та переданої інформації, врахований в абонентній платі, на наступний розрахунковий період не переноситься.

5.8. Час неотримання Послуги Абонентом у зв’язку з виходом зі строю обладнання або проблемами з програмним забезпеченням на стороні Абонента, або власною телекомунікаційною мережею, яка взаємоз’єднана з портом Інтернет телекомунікаційної мережі Укртелекому, не вважається простоєм і оплачується Абонентом в повному обсязі.

5.9. Абонент має право опротестувати рахунок протягом 5 робочих днів з моменту його отримання. Претензія Абонента протягом 10 днів розглядається на відповідній комісії. За результатами засідання комісії підписується Акт звірки взаєморозрахунків. На підставі цього Акту Укртелеком у разі необхідності здійснює коригування суми опротестованого рахунку.

5.10. Якщо протягом 5-ти робочих днів виставлений Укртелекомом рахунок не буде опротестований Абонентом у порядку, встановленому п. 5.9, він вважається прийнятим до сплати.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та законодавством України.

6.2. Укртелеком не несе відповідальності перед Абонентом за затримки або перебої в роботі, які виникають з причин, які знаходяться поза сферою контролю Укртелекому, зокрема пошкодження систем передавання на території іншої держави, недоступність серверів, що знаходяться поза адмініструванням Укртелекому, тощо.

6.3. Укртелекомне контролює зміст інформації, що передається або приймається Абонентом. Відповідальність і ризики за використання інформаційних ресурсів Інтернет несе Абонент.

6.4. Укртелеком несе відповідальність за сумісність роботи з телекомунікаційною мережею кінцевого обладнання, яке надане Абоненту у тимчасове платне користування відповідно до п. 3.3.9 цього Договору.

6.5. Абонентсамостійно відповідає за зміст, достовірність та правомірність поширення інформації (в тому числі спаму), яку він передає через мережу Інтернет Укртелекому.

6.6. Відповідальність за розголошення мережних реквізитів повністю покладається на Абонента.

6.7. Абонент самостійно відповідає за шкоду, заподіяну в процесі використання Послуги, особі або майну громадян, юридичних осіб, держави або моральності населення. Абонент самостійно несе відповідальність за претензіями чи позовами третіх осіб щодо незаконного використання Абонентом Послуги, IP-адреси, обладнання та програмного забезпечення, пов’язаних з Послугою. Укртелеком не несе відповідальності перед третіми особами за дії Абонента. У разі отримання зазначених у цьому пункті претензій від третіх осіб, Укртелеком передає їх на розгляд Абоненту, про що повідомляє адресата.

6.8. Абонент за претензіями Укртелекому відшкодовує збитки, які виникли в зв’язку з використанням несертифікованого обладнання або неліцензійного програмного забезпечення при отриманні Послуги.

6.9. У разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини Абонента, усі витрати Укртелекому на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі не отриманий прибуток) покладаються на Абонента. При цьому абонентна плата за період ненадання послуги, що сталася з вини Абонента, сплачується Абонентом в повному обсязі.

6.10. У разі несплати отриманих послуг в строк, зазначений п. 5.4. Договору, Абоненту надсилається письмове попередження із зазначенням кінцевого строку оплати. Якщо протягом 10 днів після зазначеного в попередженні строку не надійшло підтвердження про оплату, Укртелеком має право відмовити в подальшому наданні Послуги. У разі коли протягом місяця після зазначеного у попередженні строку оплати підтвердження про погашення заборгованості не надійшло, Укртелеком має право в односторонньому порядку припинити дію Договору, припинити надання інших Послуг, що надаються Абоненту Укртелекомом (за абонентською лінією телефонного зв'язку) та повернути надане в тимчасове користування кінцеве обладнання. Припинення надання Послуги та припинення дії Договору не звільняє Абонентавід оплати заборгованості.

6.11. У разі наявності заборгованості за інші телекомунікаційні послуги, що надаються Абоненту Укртелекомом (за абонентською лінією телефонного зв'язку), Укртелеком має право припинити надання Послуг за цим Договором.

6.12. У разі несвоєчасної оплати наданих Укртелекомом Послуг, Абонент сплачує пеню, яка обчислюється залежно від вартості неоплачених Послуг у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, за кожний день прострочення оплати. Абонент також сплачує 3% річних та індекс інфляції за прострочення виконання грошового зобов’язання. Сплата Абонентом штрафних санкцій, правомірне припинення чи скорочення Укртелекомом переліку Послуг не звільняє Абонента від обов’язку оплатити надані йому Послуги.

6.13. Укртелеком несе перед Абонентом за ненадання або неналежне надання Послуг таку майнову відповідальність:

6.13.1. За ненадання оплачених телекомунікаційних послуг або надання їх в обсязі, меншому за оплачений – у розмірі оплаченої вартості ненаданих послуг та штрафу в розмірі 25 відсотків вартості послуг.

6.13.2. За безпідставне відключення кінцевого обладнання – у розмірі абонентної плати за весь період відключення.

6.13.3. За безпідставні скорочення чи зміну переліку послуг – у розмірі абонентної плати за один місяць.

6.13.4. У разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання Абонентом заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ Абонента до Послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості телекомунікаційної послуги, абонентна плата за весь період пошкодження не нараховується (крім випадків пошкоджень з вини Абонента), а Укртелеком у разі неусунення пошкодження протягом п’яти діб із зафіксованого моменту подання Абонентом відповідної заявки сплачує Абоненту штраф у розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці.

6.14. Сплата Укртелекомом штрафних санкцій, визначених у п. 6.13. Договору, здійснюється шляхом проведення перерахунку (зменшення суми до сплати Абонентом).

6.15. Укртелеком не несе майнової відповідальності перед Абонентом, передбаченої п. 6.13. Договору, унаслідок дії непереборної сили (землетрус, повінь, ураган тощо), викрадання чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються Укртелекомом, або якщо неможливість надання Послуг виникла з вини Абонента.

6.16. Укртелеком не несе відповідальність за захист програмного забезпечення, що встановлене на персональному комп’ютері Абонента (антивірусний захист тощо).

6.17. Укртелеком не несе відповідальності за використання обладнання, яке не зазначене у рекомендованому переліку типів ADSL-модемів, сертифікованих в Україні та схвалених для експлуатації на абонентських лініях Укртелекому, зазначеного у п.3.2.7.Договору.

6.18. Питання відшкодування завданих Абоненту фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання Укртелекомом обов’язків за цим Договором вирішуються в судовому порядку.

6.19. Укртелеком не несе відповідальності за зміст інформації, що передається його мережами.

6.20. Абонент несе відповідальність і ризики за користування кінцевим обладнанням, яке знаходиться у його власності або користуванні.

7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

7.1. Цей Договір вступає в силу з дня його підписання Укртелекомом та Абонентом і діє протягом одного року.

7.2. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії Договору жодна зі Сторін не повідомила письмово про його припинення Договір вважається продовженим на тих самих умовах на кожний наступний рік.

7.3. Договір розривається достроково у таких випадках:

7.3.1. За заявою Абонента, в порядку передбаченому Договором.

7.3.2. З ініціативи Укртелекому в порядку, передбаченому Договором.

7.3.3. У зв’язку з банкрутством чи ліквідацією однієї з Сторін Договору (юридичної особи).

7.3.4. У зв’язку з припиненням діяльності Укртелекому з надання послуг, визначених у Договорі - у порядку, передбаченому п. 3.1.14. Договору.

7.3.5. У разі анулювання, визнання недійсною, закінчення терміну дії ліцензії на провадження діяльності у сфері телекомунікацій.

7.3.6. За рішенням суду.

7.4. Припинення дії Договору або дострокове розірвання Договору (у тому числі шляхом односторонньої відмови від Договору) не звільняє Абонента від зобов’язань із розрахунків за надані Послуги та відповідальності за їх невиконання.

8. ФОРС-МАЖОР

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання договірних зобов’язань, якщо це невиконання є наслідком обставин непереборної сили. Під обставинами непереборної сили слід розуміти такі обставини, протидіяти яким неможливо. До таких обставин належать: війна, військові дії, блокада, саботаж, диверсії, стихійні лиха, громадські заворушення, пожежі, акти, дії державних органів та будь-які інші дії, що знаходяться за межами компетенції Сторін. Дія форс-мажорних обставин підтверджується компетентним органом у порядку, встановленому законодавством України.

8.2. Сторона, яка у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин, не має можливості виконати цей Договір, зобов’язана повідомити іншу Сторону про початок чи закінчення дії таких обставин протягом 3 днів.

9. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПОРІВ

9.1. Спори, що виникають у зв’язку з укладенням, виконанням, розірванням цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів.

9.2. При недосягненні згоди Сторін шляхом переговорів, спори вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

10. ОСОБЛИВІ УМОВИ

10.1. Відповідальність за правильне підключення кінцевого обладнання та налагоджування необхідного програмного забезпечення зі сторони Абонента при самостійному підключенні несе Абонент.

10.2. У випадку неправильного підключення, що призвело до неможливості отримання послуги, Укртелеком за заявкою Абонента на платній основі, згідно діючих тарифів, виконує роботи з підключення до послуги зі сторони Абонента.

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. Укладання Договору (в тому числі в електронному вигляді) з боку Абонента означає повне прийняття Абонентом всіх його умов, який є Договором приєднання у розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.

11.2. Абонент своїм підписом підтверджує, що він ознайомлений з положеннями Закону України “Про телекомунікації” та Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2005 № 720. У разі зміни законодавства в сфері телекомунікацій щодо порядку надання та отримання телекомунікаційних послуг, Сторони зобов’язуються з моменту набрання чинності нового акта законодавства дотримуватись його положень. У такому випадку Договір застосовується лише в частині, яка не суперечить діючому законодавству.

11.3. Передбачені цим Договором права та обов’язки Укртелекому виконуються філіями ВАТ “Укртелеком”.

11.4. Всі повідомлення на адресу Абонента, оприлюднення інформації, передбачені Договором, Правилами та чинним законодавством вважаються виконаними Укртелекомом належним чином, якщо Абонент був повідомлений письмово або через засоби масової інформації, web-сайт Укртелекому, за допомогою телефону, факсу, коротких текстових повідомлень, засобами електронної пошти, в тому числі з використанням можливостей Послуг, що надаються за цим Договором, або в інший спосіб визначений Укртелекомом.

11.5. У разі непогашення чи несвоєчасного погашення заборгованості за надані відповідно до Договору Послуги, Абонент погоджується, що інформація про нього, стосовно стану розрахунків за Договором (включаючи його назву/ім’я, прізвище та по батькові, ідентифікаційний код (номер), адресу чи інші дані, зазначені Абонентом при укладанні Договору) може бути надана третім особам, яких Укртелеком має право інформувати про наявність та розмір боргу Абонента, а також використана з метою формування реєстру боржників, в тому числі Укртелеком має право передавати свої права та зобов’язання за Договором третім особам без згоди на це Абонента.

11.6. Уклавши Договір Споживач, підтверджує, що він є поінформованим про те, що користування мережею Інтернет може бути небезпечним, і що таке користування здійснюється на власний ризик Споживача. Зокрема, Споживач усвідомлює, що під час роботи у всесвітній мережі Інтернет до його кінцевого обладнання (персонального комп’ютеру) можуть бути занесені програми-віруси, які ініціюють поза його бажанням міжнародні дзвінки або іншим чином втручаються у роботу його кінцевого обладнання, що матиме негативні наслідки для майна Споживача, у тому числі у вигляді додаткових грошових зобов’язань. Для запобігання програмам-вірусам Споживач самостійно вживає заходи безпеки, самостійно несе відповідальність та ризики роботи в мережі Інтернет.

УВАГА!!!

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГОЮ БЕЗ ЗГОДИ АБОНЕНТА ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ, ЗІ СТОРОНИ ЯКОГО ІНІЦІЮЄТЬСЯ ІНТЕРНЕТ З'ЄДНАННЯ.

Абонент телефонної лінії несе відповідальність за допущення без його згоди користування іншими особами, зокрема неповнолітніми дітьми (до 18 років), кінцевим обладнанням, необхідним для отримання Послуги (комп'ютером, модемом, телефонною лінією). У разі незабезпечення Абонентом цієї умови він несе відповідальність за оплату рахунків Укртелекому за користування Послугою з його телефонної лінії.

Споживач Послуги самостійно несе відповідальність за правомірне користування нею.

Пропозиція Укртелекому з надання Послуг доступу до мережі Інтернет стосується всіх абонентів телефонної мережі загального користування Укртелекому. Надання Послуги відбувається лише у разі Вашої згоди з викладеними вище умовами.

Опис послуги
Тарифи
Безпека
Замовлення послуги
Договір
ОГО!START
Налаштування
Рекомендовані модеми
Самостійне підключення до ОГО!
Питання та відповіді


Замовити послугу можливо одним із зручних способів:

* самостійно через систему самообслуговування;
* зателефонувавши до Контакт-центру за єдиним цілодобовим безкоштовним номером 0-800-506-800 (дзвінки з мережі ВАТ «Укртелеком» безкоштовні);
* придбавши стартовий пакет «ОГО!Start» у найближчій точці продажу послуг Укртелекому або магазинах партнерів;
* звернувшись безпосередньо до точки продажу послуг Укртелекому.




Для бешенной собаки 100 верст не крюк
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


© 2007 - 2024 "Staroverovka"